Sol·licitud de baixa d'una parada al mercat setmanal
Descripció
Donar de baixa una parada al mercat setmanal
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Fires i Mercats
Classificació temàtica
Mercat Setmanal
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Al Servei d'Atenció Ciutadana
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any.
Requisits previs
Caldrà que a la instància s'indiqui el motiu de la baixa
Preu / Taxa
La taxa que estableixi l'odenança municipal vigent
Documentació a aportar
- Sol·licitud degudament cumplimentada, datada i signada.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Ordenança reguladora de la gestió del mercat setmanal aprovat pel ple 31/10/2013
Termini de resolució
- El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022