Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de participació al concurs de fotografia de la Festa Major

#Educació i Cultura

Descripció

Participar al concurs de fotografia que organitza cada any l'ajuntament amb motiu de la festa major.

 

Si vols consultar les bases del Concurs de Fotografia de Festa Major 2024 clica en els següents enllaços: 

 

Concurs fotografia FM2024

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Cultura i Festes

Classificació temàtica

Cultura

Qui el pot demanar

Hi podrà participar tothom a qui li agradi la fotografia. En el cas de persones menors de 14 anys d’edat s’haurà d’autoritzar la seva participació a través del formulari d’inscripció per part de les persones titulars de la pàtria potestat o tutela.

Internet

Observacions

Per a la tramitació telemàtica es requereix identificació digital (certificat, IdCAT mòbil, cl@ve, DNIe)

Podeu registrar la vostra sol·licitud telemàticament. Recordeu adjuntar a la instància genèrica el formulari de sol·licitud de participació al concurs de fotografia FM2024.

Les fotografies, en qualsevol cas, s'hauràn d'entregar presencialment tal com s'indica a les bases o bé per correu postal

 

 Tramitar

 

ayudar.png Si tens dubtes per tramitar telemàticament, truca'ns al 93 595 48 03 o si ho prefereixes et truquem nosaltres.


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana.

On es fa

Presencialment:

Servei Atenció Ciutadana

Plaça de la Vila, 1

Tel. 93 864 80 56

Si voleu demanar cita prèvia, clica en aquest enllaç: CITA PRÈVIA


Període de l'any en que es pot demanar

Des del 1 de juliol al dimecres 14 d'agost de 2024

Termini de la sol·licitud

Des del 1 de juliol al dimecres 14 d'agost de 2024

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ:

Per cada tema, el/la autor/a haurà d’emplenar el formulari de Sol·licitud de Participació al concurs, signar-lo i adjuntar-lo al tràmit. A continuació entregar le/s fotografíe/s tal com us indiquem a continuació. A les fotografies no hi pot constar cap dada personal.

 

ENVIAMENT DE LES FOTOGRAFIES:
Les obres es podran lliurar presencialment en un sobre tancat amb una fotocòpia del DNI a:
De l'1 al 31 de juliol:

A la Masia de Can Cortès.  c. Camí Reial, 56, de dilluns a divendres de 10 a 13 h i de 16 a 21 h.

 

De l'1 de juliol al 16 d'agost

A les Oficines d’Atenció Ciutadana. Plaça de la Vila, 1 de dilluns a divendres de 8 a 14 h.


Si les obres s’envien per correu postal, s’han d’enviar a l’adreça:
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Plaça de la Vila, 1, 08184 de Palau-solità i Plegamans

 

‼️IMPORTANT:

  • Un màxim de 6 fotografies en total, 3 fotografies per autor i tema no premiades i inèdites en aquest concurs. En el cas que l’autor/a presenti més fotografies de les permeses, l’Ajuntament té la potestat de deixar totes les fotografies fora de concurs o retirar les excedents. 
  • El format de les fotografies tindran un màxim de 30 cm del costat gran i s’han de muntar sobre un suport rígid (com ara cartró ploma negre) de 30 X 40 cm o format DIN A3.
  • Cada obra ha de ser lliurada en un sobre tancat a l'interior del qual hi ha d’adjuntar una fotocòpia del DNI.
  • Les fotografies que no compleixin aquests requisits quedaran excloses.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Formulari de Sol.licitud de Participació al Concurs Fotografia Festa Major


Normativa

Bases Concurs Fotografia Festa Major 2024 català

Bases Concurs Fotografia Festa Major 2024 castellà


Termini de resolució

VEREDICTE:

Serà públic i inapel·lable. El dimarts 27 d’agost a les 19 h al Viver Cultural  Torre Folch (C/ del Castell, 27-29, 08184 Palau-solità i Plegamans): https://goo.gl/maps/MTQbDTcUBSCXVegj6

 

ESPAI I HORARI DE VISITES A L’EXPOSICIÓ:

Del 29 d’agost al 12 de setembre, de dilluns a divendres, de 16 a 21h. Dissabtes de 10 a 14h. a la Sala Massagran de la Torre Folch.

 

LLIURAMENT DELS PREMIS:

El dijous 29 d´agost  a les 19 h al Jardí de la Torre Folch. En cas de pluja l’entrega es realitzarà a l’Espai Massagran de la Torre Folch.

 

PREMIS:

Premis Especials Josep Segalés: millors fotografies del concurs, d’autor resident a Palau-solità i Plegamans

 

  • Tres premis i tres trofeus per tècnica

 

                    Color           Blanc i negre

 

1r. Premi      300 euros     300 euros

2n. Premi     200 euros     200 euros

3r. Premi      150 euros     150 euros

 

 

  • Tres premis i tres trofeus per tècnica i tema

 

 

Tema A: lliure                           Tema B: Palau-solità i Plegamans

         

                       Color        Blanc i negre         Color           Blanc i negre

 

1r. Premi      250 euros     250 euros               250 euros     250 euros

2n. Premi     150 euros     150 euros               150 euros     150 euros

3r. Premi      100 euros     100 euros               100 euros     100 euros

 

Menció especial -30: Les cinc millors fotografies dels/de les fotògrafs/es menors de 30 anys que no hagin obtingut cap premi rebran un obsequi. 

 

 

RETORN D´OBRES:

Les fotografies concursants s’hauran de recollir en el període d’un mes a comptar des de la finalització de l’exposició al Viver Cultural Torre Folch (C/ del Castell, 27-29 de Palau-solità i Plegamans), des del 12 de setembre i fins al 14 d’octubre en els horaris d’obertura habituals (de dilluns a divendres, de 16 a 21h, dissabtes de 10 a 14h). Passat aquest temps, les fotografies en format físic que no hagin estat recollides s’eliminaran. Les fotografies que han estat enviades per correu postal es tornaran mitjançant el mateix sistema.

 

 


Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

 

PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS 

Les dades personals sol·licitades són necessàries per participar en el concurs. Si no desitja que les seves dades siguin tractades en els termes que s’assenyalen a continuació, no podrà participar en el concurs. 

 

El fet de participar en el concurs implica una acció afirmativa per la qual consentiu a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans (Plaça de la Vila, 1, 08184 - Palau-solità i Plegamans) a que tracti les vostres dades amb la finalitat de gestionar el concurs, incloent la difusió de les vostres dades identificatives i imatge captada en l’acte de lliurament dels premis a través dels canals de l’Ajuntament (web, xarxes socials, material promocional, publicacions externes, revistes, tríptics i altres mitjans propis o premsa escrit local), en cas en cas de resultar premiats. El  consentiment el podeu retirar en qualsevol moment. Les vostres dades, en cas de ser premiats, també es publicaran al Portal de la Transparència i a la Bases de Dades Nacional de Subvencions en compliment d’una obligació legal.  

 

Les dades de les persones premiades es conservaran, un cop assolida la finalitat, de forma permanent amb fins d’arxiu en interès públic. Les dades de les persones no premiades es conservaran durant un any. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i portabilitat, adreçant-vos a l’Ajuntament per escrit o bé electrònicament al delegat de protecció de dades (dpd.ajpalauplegamans@diba.cat). Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació prèvia davant el delegat de protecció de dades. Aquesta reclamació s’ha de resoldre en el termini màxim de 2 mesos a comptar de la seva recepció. També podeu presentar una reclamació a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades. 

 

D’altra banda, en el cas de no resultar premiats us informem que la Llei orgànica 1/1982 habilita a l’Ajuntament per captar i difondre imatges de les persones que participin en esdeveniments públics en què apareguin de forma merament accessòria, sense el seu consentiment. Aquest tractament es fonamentaria en el compliment d’una missió en interès  públic. 

 

L’ús de la imatge de les persones premiades és completament gratuïta, amb la qual cosa no es podrà reclamar cap compensació, pagament i/o indemnització a canvi de l’autorització donada a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans per a la utilització de les imatges. 
 

  • Les fotografies guanyadores quedaran en propietat de l'ajuntament de forma digitalitzada.
  • Cada concursant només pot optar a un sol premi per tema i categoria.
  • Les obres que participin en el Tema B Palau-solità i Plegamans han de mostrar imatges significatives de la localitat. No s’acceptaran fotografies de detall o que no s’identifiquin clarament amb la localització.

Informació actualitzada el dia 02/07/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?