Cessió d'espais culturals
Descripció
Sol·licitud d'utilització d'espais en equipaments municipals, per a la celebració d'activitats culturals, esportives o de lleure. Les activitats que es desenvolupin en els equipaments culturals municipals i els seus espais culturals han de tenir una finalitat cultural, cívica o social que es consideri d'interès públic i no tingui afany de lucre. Els equipaments que tenen espais en règim de cessió son: Teatre de la Vila, Sala Polivalent, espais de la Masia de Can Cortès, l’Auditori del Castell i diverses sales de la Torre Folch.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Cultura i Festes
Classificació temàtica
Espais Culturals
Qui el pot demanar
Les administracions públiques, les organitzacions, les entitats i les empreses privades.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Al Servei d'Atenció Ciutadana
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9.00 a 14:00 hores
T. 93 864 80 56
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
S'ha de sol·licitar, com a mínim, 15 naturals dies abans de la data de l'acte i com a màxim 90 dies naturals abans de l'acte.
Requisits previs
Disposar d'una assegurança de responsabilitat civil vigent
Preu / Taxa
Segons ordenança fiscal núm. 18 vigent
Documentació a aportar
- Imprès de Cessió temporal d'espais culturals (adjunteu l'imprès a la instància genèrica per tramitar telemàticament)
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
Termini de resolució
15 dies
Silenci administratiu
Amb caràcter general, les sol·licituds presentades, un cop finalitzat el termini per
resoldre sense que s'hagi dictat i notificat la resolució expressa pertinent, s'entenen
desestimades per silenci administratiu llevat normativa específica municipal que
estableixi un règim diferent.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 03/09/2024