Llicència d'ocupació de la via pública per realitzar puntualment actes, concentracions i mudances.
Descripció
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Vía Pública (en cas de mudances), Joventut, Cultura i Festes, Esports (segons l'activitat a realitzar)
Classificació temàtica
Llicències, autoritzacions i permisos
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital. Adjunteu a la instancia la documentació sol.licitada.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
Per consultes, contacteu amb el tècnic corresponent segons l'acte que es vulgui realizar.
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
Cal sol.licitar el permís amb l'antelació que fixi l'ajuntament.
Requisits previs
No cal complir cap requisit previ.
Preu / Taxa
La taxa que estableixi l'ordenança municipal vigent
Documentació a aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
- Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Altra documentació referent a l'activitat que pugui ser exigible en cada cas.
- Es pot demanar qualsevol altra documentació si l'acte en qüestió ho requereix, per part de l' òrgan competent per resoldre, i en casos particulars, es pot demanar una fiança en previsió del compliment de la respectiva ordenança municipal.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Termini de resolució
El termini de resolució és de 2 mesos a comptar de la data de sol.licitud.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Vies de reclamació
Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.
Altra informació d'interès
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022