Sol·licitud d'informe de vulnerabilitat
Descripció
Informe realitzat per l'equip de serveis socials municipals que acredita una situació de manca de recursos per poder afrontar la despesa en subministraments. Aquest informe acredita a les empreses la situació de vulnerabilitat de la unitat familiar i evita un tall dels subministraments per impagament de factures (aigua potable, electricitat o gas).
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Àrea de Serveis Socials
Classificació temàtica
Ajuts Socials i Família
Qui el pot demanar
Qualsevol persona empadronada al municipi.
Internet
Observacions
Per tramitar telemàticament es requereix certificat digital. Adjunteu la documentació a la instancia genèrica.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials. També es pot fer la sol·licitud per correu postal.
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Que d'acord amb eels requisits socioeconòmics que especifiquen els articles 10. 11 i 13 de la llei 24/2015 de 29 de juliol, els ingressos econòmics de la unitat familiar o de convivencia no superin els determinats barems:
Consulteu els Indicadors de Renda de Suficiència
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Informació econòmica de tots els membres de la família, depenent la seva situació:
Membres de la unitat familiar en actiu hauràn d'aportar:
- Les dues últimes nomines
Membres de la Unitat Familiar que cobren prestacions o ajuts:
- Informe de la prestació, de la quantia i fins a quina data la rebrà.
Situació d'atur sense prestació econòmica:
- Informe de SEPE (antic INEM) acreditant que no rep cap prestació econòmica
Per a persones jubilades:
- Carta del Ministerio de Empleo y Seguridad Social on informa de quina jubilació es rep (arriba sobre el gener cada any).
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per a tramitació presencial)
Normativa
- Consulteu els Indicadors de Renda de Suficiència
- LLEI 24/2015, del 29 de juliol, de mesures urgents per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica.
Termini de resolució
1 setmana
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Per més informació, aneu a la web de la Generalitat de Catalunya
També podeu consultar la Guia
Informació actualitzada el dia 28/11/2022