Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Informe d’integració social per a renovar/modificar la residència temporal

#Ajuts Socials
#Família
#Nova Ciutadania

Descripció

Aquest informe facultatiu servirà per acreditar l’esforç d’integració de la persona estrangera en el procés de renovació de la seva autorització de residència temporal(no lucrativa, per reagrupament familiar, treball per compte d’altri i treball per compte propi).

 

Organisme competent / responsable

Departament de Treball, Afers Socials i Families. Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania

Àrea tramitadora

Serveis Socials

Classificació temàtica

Serveis Socials i immigració

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Presencial

Observacions

OAC Área de Serveis Socials

On es fa

Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores

 


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

En qualsevol moment de l'any

Requisits previs

  • Ser persona estrangera no comunitària.
  • Ser major d’edat (o major de 16 anys amb autorització del representant legal)
  • Disposar d’autortizació de residència pendent de renovar.

 


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • Original o fotocòpia complerta compulsada del passaport en vigor.
  • Original o fotocòpia complerta compulsada del NIE en vigor.
  • Original o fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa de l’esforç d’integració a través de la participació activa en accions formatives destinades al coneixement i respecte dels valors constitucionals, dels valors estatutaris de Catalunya, dels valors de la Unió Europea, dels drets humans, de les llibertat públiques, la democràcia, la tolerància o la igualtat entre homes i dones, del seguiment de programes d’inserció cultural (coneixement de la societat catalana), de coneixements suficients de la llengua catalana i castellana o de col·laboració en xarxes socials.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarreguin l'imprès per a la tramitació presencial)

Impres de sol.licitud d'informe per renovar/modificar la residència temporal


Normativa


Termini de resolució

Aproximadament 30 dies


Silenci administratiu

No opera

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment adminsitratiu

Altra informació d'interès

Per a més informació, consulteu el tràmit de la Generalitat de Catalunya


Informació actualitzada el dia 20/12/2021

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?