Llicència d’ocupació de la via pública per a la instal·lació de terrases, taules i cadires
Descripció
Aquest tràmit permet sol·licitar la llicència temporal per a l'ocupació de la via pública amb terrases, taules i cadires. Per veure la sol·licitud clicar aquí
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Activitats i Llicències
Classificació temàtica
Activitats i Via Pública
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu en l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
Cal sol·licitar el permís amb l'antelació que fixi l'Ajuntament.
Requisits previs
- Disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment/comunicació prèvia de l'activitat
Preu / Taxa
La taxa que estableixi l’ordenança municipal vigent
Documentació a aportar
- Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Còpia del plànol de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.
- Fotografia de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.
- Per a les estufes d'exterior caldrà aportar:
- Certificat d'homologació de la CE.
- Assegurança que cobreixi els danys que puguin ocasionar les estufes.
- Contracte de manteniment de les estufes amb l'empresa especialitzada.
- Sol·licitud d'autoliquidació taxa via pública
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Sol·licitud d'autoliquidació taxa via pública
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
- Decret 336/1998, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del Patrimoni dels ens locals.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Ordenança Reguladora de les Autoritzacions de terrasses, vetlladors i mobiliari exterior.
Termini de resolució
El termini de resolució és de 2 mesos a comptar de la data de sol·licitud.
Silenci administratiu
Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 28/11/2022