El Pla d’Ocupació Municipal 2022 obre convocatòria per contractar 10 persones
29/5/2022
Les persones seleccionades s’incorporaran el mes de juliol, amb alguna excepció
A partir del dimarts 31 de maig s’obre la convocatòria del Pla d’Ocupació Municipal 2022, amb la que l’Ajuntament contractarà 10 persones durant sis mesos a jornada completa o dotze mesos a mitja jornada. Les persones seleccionades treballaran en diversos serveis municipals. Es preveu que s’incorporin als llocs de feina durant el mes de juliol (amb excepció d’alguna de les places ofertades, que l’inici es preveu pel mes de desembre).
El termini per presentar candidatures comença el 31 de maig i finalitza el 7 de juny. Les persones interessades han de consultar la informació del web Pla d’Ocupació Municipal. Hi trobaran les bases de la convocatòria i la documentació que han d’aportar.
Laura Navarro, regidora d’Empresa i Ocupació, esperona “a totes aquelles persones que no tinguin una feina en l’actualitat a consultar les bases i optar a les places que es corresponguin amb el seu perfil. L’Ajuntament dedica recursos per poder oferir feina a persones en atur alhora que això suposa també millores als serveis municipals, cosa que repercuteix en benefici de tota la ciutadania”.
Per formar part de la convocatòria cal que cada persona faci autocandidatura a través del WEB https://xaloc.diba.cat/. Les ofertes que formen part d’aquest procés són:
3 Auxiliars tècnics/ques: oferta número 327305
2 Auxiliars administratius/ves: oferta número 327314
1 Brigada Municipal: Conserge: oferta número 327318
4 Conserge, paleta i electricista (3 places es contracten al juliol i una al desembre): oferta número 327323
Els 10 llocs de feina estan reservats per a persones que compleixin aquests requisits:
- Tenir ciutadania espanyola, amb NIF o NIE i amb autorització per treballar.
- Haver complert 16 anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
- Estar en possessió del títol específic per a cada procés selectiu o bé tenir experiència o competències equivalents a les tasques especificades.
- No incórrer en cap causa d'incapacitat segons la normativa vigent.
- No patir cap malaltia ni estar afectada per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.
- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques ni haver estat separat/da o acomiadat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques.
- No estar condemnat/ada en sentència ferma per la comissió d'algun delicte contra la llibertat i identitat sexual.
- Cal no tenir antecedents penals per delictes sexuals.
- En situació d’atur i en recerca de feina, que no estiguin realitzant cap activitat retribuïda de caràcter laboral (per compte propi o aliè).
- No ser cotitzant de cap règim de la Seguretat Social a excepció de les persones que reben una prestació o un subsidi d'atur i que estan donats d'alta als efectes únics d'aquestes prestacions.
Aquesta convocatòria forma part del Pla d’Ocupació Municipal 2022, que duu a terme l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Presentació de sol·licituds
Per tal de garantir l’accés a les persones amb els criteris definits i afavorir l’eficàcia del procés de selecció, es permet la inscripció de fins a un màxim de dues places per persona.
En cas de que necessiteu suport per a realitzar el tràmit electrònic d’inscripció a les ofertes, ho podeu fer contactant amb el servei Palau Avança al telèfon 938645316 entre les 9 i les 14 hores.
El procediment de selecció, es farà segons les bases de la convocatòria, mitjançant entrevistes de selecció i proves a totes les persones candidates que s’hagin inscrit a les ofertes indicades seran informades del dia i hora de l’entrevista per telèfon.