Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L'Ajuntament amplia en 300.000 euros les partides de Serveis Socials per ajudar a les famílies més vulnerables

#Acció Social
#Economia
#Salut Pública

27 de març de 2020

L'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha pres mesures extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social derivat de l'estat d'alerta pel COVID-19 ampliant amb 300.000 euros la dotació econòmica de les partides del pressupost municipal destinades a garantir els ingressos suficients a les famílies, i per assegurar la cobertura de les seves necessitats bàsiques.

 

Davant de la situació d’emergència actual, la llei permet destinar a l'exercici de l'any 2020 el superàvit que va generar l'Ajuntament al 2019 per finançar despeses en Serveis Socials i promoció social.

 

Així, l’equip de govern de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans informa de les mesures econòmiques presses per afrontar la crisi provocada per la pandèmia del coronavirus.

 

S’incrementarà  la partida de serveis socials en 300.000€ en els següents conceptes:

  1. Ajuts d'urgència: 220.000€.
  2. Serveis d'allotjament - habitatge: 15.000€.
  3. Productes de primera necessitat i aliments: 15.000€.
  4. Equips de protecció individual i material de protecció: 10.000€.
  5. Contractació de personal de serveis socials: 40.000€.

 

Serveis Socials dobla l'entrega d'aliments

 

L'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament ha doblat l'entrega d'aliments a les 20 famílies més vulnerables de la vila. També s'ha donat una prestació d'emergència de 60€ a 41 famílies per a la compra d'aliments frescos.

 

D'altra banda, tant l'alcalde, Oriol Lozano, com regidors i regidores de l'Ajuntament, estant fent arribar, des dijous a la tarda, les targetes moneder a les famílies beneficiàries de les beques menjador.

 

Més informació a la resolució aprovada per l'Ajuntament: Resolució mesures econòmiques.

Torna



Comparteix aquest contingut