Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L'Ajuntament habilita un sistema per presentar documentació sense disposar d'identificació electrònica

#Consum-OMIC
#Salut Pública

8 d'abril de 2020

Les persones interessades en fer tràmits només han de contactar amb el SAC mitjançant un correu electrònic i autoritzar un funcionari per què actuï en nom seu

 

Arran de la situació excepcional d'alarma pel COVID-19, tots els terminis administratius s'han suspès temporalment. Tot i això, hi ha persones que necessiten presentar sol·licituds o documentació tant a l'Ajuntament com a d'altres administracions públiques. En la situació actual d'estat d'alarma, només es podia presentar documentació al registre general de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans de forma electrònica.

 

Donat el cas que hi ha persones que no disposen de cap identificació electrònica, l'Ajuntament ha seguit l'exemple de l'Ajuntament de Ripollet i ha habilitat a tot el personal funcionari del Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) per tal que puguin actuar com a representants d'aquestes persones davant del propi Ajuntament o d'altres administracions.

 

Els veïns i veïnes interessats en fer tràmits només han de contactar amb el SAC mitjançant un correu electrònic (info@palauplegamans.cat) on se'ls facilitarà el formulari d'autorització i se'ls informarà de la documentació necessària per a realitzar el tràmit.

 

Quan el personal del SAC tingui l'autorització, ja podrà actuar en nom de la persona interessada i fer la gestió corresponent.

 

Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç: Com presentar instàncies i documents si no es disposa de mitjans d'identificació digital.

 

Procediment a seguir:

  1. Envieu un correu electrònic a info@palauplegamans.cat dient quin tràmit voleu fer i que no disposeu de mitjans d'identificació electrònica.
  2. Rebreu la informació del tràmit, o el lloc on trobar-la dins del web municipal, juntament amb un formulari per autoritzar un/a funcionari/a per actuar en nom vostre. Aquesta autorització és imprescindible per tal que el/la funcionari/a pugui actuar com el vostre representant,
  3. Autoritzeu el/la funcionari/a. Si teniu impressora, empleneu el formulari d'autorització, imprimiu-lo i signeu-lo. Si no teniu impressora, escriviu a mà l'autorització i signeu.la. Feu una fotografia del document amb el vostre DNI en una cantonada.
  4. Envieu els documents necessaris pel tràmit juntament amb l'autorització a info@palauplegamans.cat explicant detalladament el tràmit que voleu realitzar.
  5. Registre de la sol·licitud. El/la funcionari/a que heu autoritzat registrarà els documents en nom vostre i us enviarà un correu electrònic amb el rebut de registre corresponent. Aquest rebut us permetrà consultar l'estat de la sol·licitud.

Torna



Comparteix aquest contingut