Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L'Alcaldessa i les regidores Carmen Cabeza i Carme Sanz visiten el nou Hospital Sociosanitari de Mollet

#Alcaldia
#Gent Gran
#Salut Pública

31 d'octubre de 2013

Teresa Padrós, Alcaldessa de Palau-solità i Plegamans, Carmen Cabeza, Tinenta d'Alcaldia d'Acció Social, i Carme Sanz, regidora de Gent Gran, van acudir a la jornada de portes obertes del nou Hospital Sociosanitari de Mollet que es va celebrar el 25 d'octubre.

 

Aquest nou equipament que dóna servei a la ciutadania de Mollet del Vallès i d'altres municipis del seu entorn, com Palau-solità i Plegamans, s'inaugura en el mateix edifici que havia acollit l'antic Hospital de Mollet i després d'un procés de remodelació de l'equipament. Està situat al centre d'aquesta ciutat, al carrer Sant Llorenç.

 

El nou centre complementa l'oferta sanitària de l'Hospital de Mollet. Té com a objectiu donar cobertura als pacients subaguts i postaguts, al convalescents i pal·liatius del Baix Vallès i als pacients amb danys cerebrals i malalties neurovegetatives per a tota la comarca del Vallès Oriental. Compta amb una Unitat Funcional Interdisciplinària Sociosanitària, un Equip d'Avaluació Integral Ambulatòria i un Hospital de Dia Sociosanitari. És previst que el 4 de novembre comenci a funcionar l'àrea ambulatòria, els consultoris i l'hospital de dia. Posteriorment s'aniran completant trasllats de pacients i posant en funcionament la resta d'unitats del centre.

Enllaços relacionats

Torna



Comparteix aquest contingut