Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Inici |

E-Tram

Declaració Responsable COVID-19

#Associació, Participació i Govern Obert
#Educació i Cultura
#Esport i lleure
#Gent Gran
#Infància i Joventut
#Protecció i Seguretat Ciutadana
#Salut i Medi Ambient

Descripció

Aquest tràmit permet presentar la Declaració Responsable COVID-19 a l'Ajuntament, tant per a persones físiques com per entitats que utilitzen espais municipals.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

L'àrea responsable

Classificació temàtica

Salut

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.

Tramitar

Recordeu adjuntar el/els impresos de declaració responsable a la instància genèrica. (els trobareu a la secció de Impresos del tràmit)

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari. Per a la tramitació presencial, cal sol.licitar cita prèvia.

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • No cal aportar cap documentació

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Declaració Responsable COVID-19 

Declaració Responsable COVID-19 (menors d'edat)

Declaració Responsable COVID-19 (entitats)


Normativa

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Termini de resolució

El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general.


Silenci administratiu

Positiu

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.

Informació actualitzada el dia 28/11/2022

Torna



Comparteix aquest contingut