Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Certificat de convivència actual

#Padró Habitants

Descripció

És el document emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament d'una o diverses persones en un domicili, tal com consta en el Padró Municipal d'Habitants.

Cal l'autorització de la cessió de dades personals de les persones que hi conviuen en el mateix domicili.

Autoritzacions:

Consentiment cessió de dades

Consentiment cessió de dades menors

 

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Servei d'Atenció Ciutadana

Classificació temàtica

Padró Municipal

Qui el pot demanar

Qualsevol persona empadronada al municipi

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix d'identificació digital (idCat mòbil, certificat idCat, cl@ve etc).

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Telèfon

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana

Telèfon

93 864 80 56

Horari d´atenció

Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana

On es fa

SAC (Servei d'Atenció Ciutadana)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

En qualsevol moment de l'any

Requisits previs

Estar empadronat al municipi


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • DNI de la persona interessada, targeta de residència, passaport o carnet de conduïr vigent.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica

Consentiment cessió de dades

Consentiment cessió de dades menors


Normativa


Termini de resolució

1 dia hàbil després de la sol.licitud. Poden passar a recollir el certificat d'empadronament de dilluns a divendres de 9-21h


Silenci administratiu

Negatiu

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Informació actualitzada el dia 08/04/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?