Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Alta al padró municipal d'habitants per naixement

#Família
#Nova Ciutadania
#Padró Habitants

Descripció

Inscripció al padró municipal d’habitants del municipi d’un naixement inscrit al Registre Civil i que es dona d’alta per primera vegada.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Serveis Administratius

Classificació temàtica

Padró Municipal

Qui el pot demanar

Es pot sol·licitar a instància dels pares, o si no, pels representants legals. També podrà ser a sol·licitud dels pares que tinguin la seva guàrdia o custòdia prèvia presentació del Llibre de Família o certificat de naixement.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.

 Tramitar

 

No oblideu adjuntar a la vostra sol·licitud els documents requerits.

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Telèfon

Observacions

A les oficines de l'Oficina d'Atenció en Matèria de Registre

Telèfon

93 864 80 56

Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari

On es fa

OAMR (Oficina d'Atenció en Matèria de Registre)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

Un any des del naixement del menor.

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • Document acreditatiu en vigor dels pares o representants legals (DNI, NIE, Passaport o permís de residència)
  • Llibre de família o certificat de naixement
  • Document autorització del altre pare/mare a empadronar fill/filles menors d'edat (el trobareu al apartat: impressos del tràmit)

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Autorització pare/mare a empadronar fill/filles menors d’edat

 
 

 

 


Normativa


Termini de resolució

  • La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.

Silenci administratiu

Positiu

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Informació actualitzada el dia 26/04/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?