Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Consells i mesures a tenir en compte pel que fa a la telefonia i internet pel Covid-19

#Consum-OMIC
#Salut Pública

6 d'abril de 2020

L’Ajuntament a través de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor ha preparat una sèrie d’informació a tenir en compte, sobre  diferents aspectes que poden afectar directe o indirectament a les persones.

 

La sisena entrega fa referència a la telefonia i internet.

 

Mentre estigui en vigor l'estat d'alarma, les empreses de telecomunicacions (telefonia i Internet), han de garantir la continuïtat i la qualitat del servei. Només poden suspendre’l o interrompre’l per motius d'integritat i seguretat de les xarxes i dels serveis de comunicacions electròniques.

 

Suspensió de les portabilitats

 

Mentre estigui en vigor l'estat d'alarma, les empreses de telecomunicacions no poden fer campanyes comercials de serveis que impliquin una portabilitat (és a dir, un canvi de companyia conservant el mateix número). L’objectiu és evitar que les persones consumidores es desplacin als establiments presencials d’aquestes empreses, així com les visites de personal tècnic als domicilis dels clients.

 

Així mateix, se suspenen totes les noves operacions de portabilitat, tant de línies fixes com mòbils, excepte en casos excepcionals de força major.

 

Torna



Comparteix aquest contingut