Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud d'una parcel·la d'hort municipal de Boada Vell

#Salut i Medi Ambient

Descripció

Sol·licitud per participar en el sorteig d'una parcel·la d'hort municipal a Boada Vell.

 

Anunci BOPB Convocatòria relativa a l'adjudicació de les llicències d'ús temporal de 36 parcel·les dels horts municipals a Boada Vell

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Medi Natural i Gestió Ambiental

Classificació temàtica

Medi ambient

Qui el pot demanar

Qualsevol persona que compleixi els requisits previs

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud el formulari específic.

 Adjunteu: Formulari de sol.licitud d'una parcela d'hort municipal

 

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

 


Presencial

Observacions

Entregar la documentació al Registre general de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

On es fa

SAC (Servei d'Atenció Ciutadana OAMR)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores

Us recomanem demaneu cita prèvia en aquest enllaç


Període de l'any en que es pot demanar

Quan està oberta una convocatòria per a l'adjudicació de parcel.les d'hort municipals.

Termini de la sol·licitud

Es presentaran les sol.licituds dins el termini establert en l'anunci de la convocatòria.
(Des del 30 de juliol fins el 8 de setembre del 2024)

Requisits previs

Els interessats hauran de complir amb les següents condicions:

  • Ser persona física, major d'edat. 
  • No conviure amb cap altre usuari d'un hort municipal. En aquest sentit, només es podrà presentar una sol·licitud per unitat familiar, entenent-se per unitat familiar aquelles persones que convisquin en un mateix domicili. 
  • Estar domiciliat a Palau-solità i Plegamans, figurant al Padró municipal com a resident amb una antiguitat mínima d'un any a la presentació de la sol·licitud. 
  • No disposar, a títol de propietari, arrendatari o similar, de cap altre hort o terreny de conreu. 
  • No haver estat privat d'una parcel·la d'hort municipal, previ expedient de revocació d'autorització.

Preu / Taxa

La taxa que estableix l'ordenança municipal núm. 17 vigent
Fiança de 50 € i 40 €/any de taxa.

Documentació a aportar

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Formulari de sol.licitud d'una parcela d'hort municipal


Normativa

Reglament de règim d'ús dels horts de titularitat municipal i per l'atorgament de llicències d'ús temporal de parcel.les d'horts al domini públic. Ordenança fiscal núm. 17

Anunci BOP Convocatòria relativa a l'adjudicació de les llicències d'ús temporal de 36 parcel·les dels horts municipals a Boada Vell

 


Termini de resolució

En 1 mes es publiquen les llistes al Tauler d'anuncis i web municipal.

 

Llistat de persones admeses i excloses i una vegada realitzat el sorteig, llistat de persones adjudicatàries d'una parcel.la d'hort o en llista d'espera.


Silenci administratiu

Negatiu

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment adminsitratiu

Altra informació d'interès

Cada sol.licitud tindrà un únic número d'ordre per participar en el sorteig, segons ordre d'entrada al registre. Una vegada publicat el resultat del sorteig, és requisit indispensable per recollir el títol de la llicència, haver pagat la fiança.

La concessió de les parcel·les és per tres anys, prorrogables per un any més a petició de l'adjudicatari.


Informació actualitzada el dia 02/08/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?